22 LISTOPADA

22 LISTOPADA

Pobierz program w .pdf

SALA RUDNIEWA

Markowe produkty turystyki wiejskiej

10:00 – 15:00

Organizator: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju

Szczegóły

10.00 – 10.30    Rejestracja uczestników 10.30 – 11.00    Powitanie uczestników. Omówienie programu oraz celów seminarium – moderator Wiesław Czerniec – Prezes Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej „GG” 11.00 – 11.30    Zarządzanie terytorialnymi markami turystycznymi w Polsce w świetle realizacji projektu „Polskie Marki Turystyczne”– Marek Sołtysiak – Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki 11.30 – 12.00    Konkurs „Na wsi najlepiej” jako narzędzie kreowania marki turystyki wiejskiej – Przedstawiciel POT, 12.00 – 12.30    Trendy konsumenckie w odniesieniu do oferty turystyki wiejskiej na podstawie doświadczeń serwisu www.slowhop.com” –  Aleksandra Klonowska – Szałek – serwis www.slowhop.com, 12.30 – 13.15    Wdrażanie marki regionalnej dla wyrobów/produktów, usług i doznań oraz Szlaku Tradycji Śląska Cieszyńskiego i Górnych Kisuc (Czechy) – Leszek Richter – regionalny koordynator marki „Górolsko Swoboda produkt regionalny®” 13.15 – 13.50    Cechy markowego produktu turystyki wiejskiej – Magdalena Kachniewska 13.50 – 14.30    Dobre praktyki zarządzania marką w turystyce wiejskiej:

  • Gospodarstwo agroturystyczne „Pod Jabłonią”
  • W Krainie Rumianku

14.30 – 15.00    Podsumowanie seminarium, dyskusja

Biznes w turystyce - Szkolenie dla branży turystycznej i właścicieli obiektów noclegowych

15:30 – 17:00

Organizator: Nocowanie.pl

Szczegóły

Czego się dowiesz? – poznasz grupy docelowe w branży turystycznej i segmenty występujące wśród turystów – zgłębisz zasady tworzenia persony, czyli profilu idealnego klienta – dowiesz się jak turyści poszukują noclegów za pomocą internetu – jakie kanały komunikacji z turystami wyróżniamy oraz jakie zasady obowiązują w każdym z nich – poznasz zasady odpowiadania na opinie w internecie – dowiesz się jak przekuć negatywną opinię w atut Dla kogo? – dla właścicieli obiektów noclegowych – dla dyrektorów i managerów obiektów noclegowych – dla osób zajmujących się marketingiem i/lub sprzedażą w turystyce Na uczestników czekają: – Praktyczne warsztaty i prezentacje oparte na doświadczeniu eksperta, który na co dzień spotyka się z podobnymi problemami w prowadzeniu biznesu w branży turystycznej. – Skondensowana wiedza przedstawiająca najważniejsze zagadnienia w branży turystycznej, do zastosowania zaraz po konferencji. – Konkretne wskazówki z zakresu prowadzenia i promocji podmiotów noclegowych dla managerów i właścicieli apartamentów, hoteli, pensjonatów i innych obiektów. Szkolenie prowadzi Marek Skowron – Manager ds. sprzedaży regionalnej z 9-letnim doświadczeniem zawodowym (sektor B2B i B2C). W codziennej pracy spotyka się z osobami, które zarządzają różnego rodzaju miejscami noclegowymi. Posiada gruntowną i praktyczną wiedzę dotyczącą promocji i sprzedaży w turystyce, opartą na licznych rozmowach z właścicielami i managerami obiektów noclegowych.

SALA GOETHEGO

„Albania nową destynacją turystyczną, handlową i inwestycyjną”

10:00 – 12:00

Organizator: Ambasada Albanii w Warszawie

Debata „Współpraca branży turystycznej i hotelarskiej”

12:30 – 14:30

Organizatorzy: Polska Izba Turystyki i Polski Holding Hotelowy

Szczegóły

Wprowadzenie: – Branża Hotelarska – Pan Gheorge Marian Cristescu, Przewodniczący Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego – Branża Turystyczna – Pan Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki,  Prezes Europejskiej Organizacji Związków Biur Podróży Unii Europejskiej  

Dyskusja:

  • Współpraca branż hotelarskiej i turystycznej
  • Systemy rezerwacyjne / banki miejsc hotelowych
  • Promocja turystyczna
  • Bankructwo … i co dalej?
  • Sieć, holding czy wolny strzelec?
  • Łóżko czy cos więcej?
  • Uniwersalność czy segmentacja?
  • Gwiazdki czy opinie?
  • Gospodarka współdzielenia
  • Poza rok 2020 czyli co dalej?

Odkryj Kazachstan: Poznaj destynację przez podróż

15:00 – 17:00

Organizator: Kazakh Tourism National Company JSC

Szczegóły

Podczas prezentacji będzie można się dowiedzieć:

* Dlaczego rośnie liczba turystów zwiedzających Kazachstan corocznie o 20%?

* Czym ten kraj zachęca Polaków?

* Jakie kazachstańskie wycieczki będą najbardziej popularne w tym roku?

* Z jakimi partnerami, godnymi zaufania, można  już zacząć współpracę?

Bonusy:

* Selfie z wielkimi bohaterami! 

* Losowanie SUPEROWYCH NAGRÓD!

* Smaczne tradycyjne poczęstunki!

SALA MICKIEWICZA

Szkolenie z nowoczesnych metod wykorzystania mediów społecznościowych

10:15 – 17:00

Organizator: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych

Warsztaty social media dla agenta turystycznego organizowane dla członków OSAT to specjalistyczny kurs mający na celu przygotowanie agenta do działań promocyjnych w social mediach, na najpopularniejszych platformach takich jak Facebook czy Instagram.

Szczegóły

Warsztaty social media dla agenta turystycznego organizowane dla członków OSAT to specjalistyczny kurs mający na celu przygotowanie agenta do działań promocyjnych w social mediach, na najpopularniejszych platformach takich jak Facebook czy Instagram. Podczas warsztatów przerabiać będziemy case studies zarówno dotyczące największych marek i influencerów oraz mniejszych firm korzystających z social mediów lokalnie. Każdy uczestnik po skończonych warsztatach powinien mieć praktyczne umiejętności dotyczące tworzenia marketingowego contetnu oraz jego promocji przy użyciu zaawansowanych narzędzi marketingowych oraz analitycznych. Zaczniemy od wprowadzenia w świat social mediów, przejdziemy przez najlepsze praktyki, nauczymy się optymalizować i prowadzić kampanie, ekstrapolować wyniki i zasięgi oraz finalnie sprawdzać ich skuteczność i monitorować przebieg kampanii.